Rock On

Jag lever! :P

Herre!! Har inte skrivit här sen semestern tog slut! Tiden går alldeles för snabbt ibland!!
 
Oj oj, jag har gjort mkt sen sist! Träffat en massa vänner, varit på en massa utflykter, dansat och hoppat i regnet under en konsert, varit på fler konserter, besökt vänner i andra städer, jobbat.. Ja listan kan göras lång! Dessutom vankas det mer framöver! Är typ uppbokat fram tills December, haha! 
 
I helgen vankas det en Göteborgsresa med vänner, sen vankas det födelsedagsfirande, min Lifehouse/Dublin resa, åka till Sala, och sen blir det ytterligare resor.. Jag kan ju vila i December igen :P Men så kul det är!! Har så många fina vänner som jag uppskattar så mkt, som funnits där för mig när jag haft det tufft.. Ni är guld värda vet ni det? NU vet ni det!! Aj lööööv ju!! 
 
Tittar in när det finns tid igen ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Namn: Anna, kallas ibland Alfons. Dudette förekommer även det ツ
Födelsedag: Alla hjärtans dag ♡
Bor: I min lilla lägenhet på
gatan som ligger i den där staden ツ
Intressen: Musik ♬, Familj 웃유,
Vänner ☆, Konserter ♪, Resor ☼,
Design ✔, Äventyr ♡ m.m.