Rock On

Jävlar vad det händer saker..

Shit vad tiden bara rinner iväg, jag hinner inte riktigt med. Jag har blivit beordrad att lugna ner mig lite.. Det visar sig att jag har magkatarr/början på magsår. Var hos läkaren i Onsdags och nu går jag på en massa mediciner som gör mig sjukt illamående. Tänker på kosten och fokus på att inte stressa. Stressen är orsaken till varför jag fick magkatarren/magsåret.. Jag höll på att klappa till läkaren när han undersökte mig, det gjorde så sjukt ont.
 
Det första jag gjorde när jag kom hem var att avboka en massa saker, har haft för mkt planerat. Det jag har att se fram emot nu är min resa till Dublin & New York. Jag ska få SE och TRÄFFA mitt absoluta favoritband Lifehouse i en av mina favoritstäder, Dublin. Det gör mig så lycklig!! Sen ska jag även få fira Halloween i New York.. Det kommer vara så sjukt häftigt! Kommer även bo precis vid Central Park vilket är helt perfekt! Jag längtar så mycket!
 
New York hörrni.. Har ni tips så kasta hit dom? Det blir bara tyvärr bara en vecka, men det är bättre än ingenting! Kommer shoppa loss och se ALLT! Det blir ju garanterat mkt promenader och fotografering, det är en sak som är säker. Jag åker med min galna vän Elin, och det kommer bli skitkul! ツ Längtar så mkt!!
 
Sitter just nu hemma, inväntar tvätten och ska dammsuga lite.. Sen vankas det film/myskväll! Kommer bli najs! Man kan ju t o m tända massor med ljus nu för det är så kallt ute idag.. Jag tycker om hösten på det sättet. Myset, tända ljus, mysiga tjocka tröjor och såna saker.. Måste också skaffa mig ett par bra höst och vinterskor!
 
Jag va ju även i Göteborg för någon helg sen och gick på Liseberg under två dagar. Skitkul förutom en sak, jag AVSKYR negativa människor. Totalt bojkottar dom, och jag lät en gå mig på nerverna. Men till det positiva.. Helix och Mechanica var klart bäst i karusellväg!! Sjuuukt kul!! Sen att åka 5 pers i Flumeride innebär att man får svallvågor över sig och man blir dyngsur. Men kul var det!! Haha! Kållorado är alltid en hit också.. Whiplashbilarna var ingen hit för mig dock, eller inte för min nacke iaf, så jag hoppade dom. Frida & Andreas som tog initiativet till resan är guld värda för mig, underbara människor båda två. 
 
Jag avviker nu, måste bli bättre på att skriva här. Men det är en början iaf.. 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Namn: Anna, kallas ibland Alfons. Dudette förekommer även det ツ
Födelsedag: Alla hjärtans dag ♡
Bor: I min lilla lägenhet på
gatan som ligger i den där staden ツ
Intressen: Musik ♬, Familj 웃유,
Vänner ☆, Konserter ♪, Resor ☼,
Design ✔, Äventyr ♡ m.m.