Rock On

Hemma igen :)

Så var man hemma igen :)
 
Har sprungit runt som en galning idag, först nu sitter jag ner. Galen dag! Hemma i min soffa och får sova i min säng inatt.. Underbart! Helgen har varit lite "berg- och dalbanig" om man säger så. Varit ledsen, men då har man fina vänner som ställer upp. Som i Måndags, då Elin kom ut till mig och sällskapade mig. Vi tog oss ner till gamla badplatsen, jag på cykel och Elin sprang. Vi tog lite kort och njöt av lugnet som är där nere. Underbart vackert och skönt! Så synd att det är så nergånget där, det va en fin badplats när den sköttes om. Tog en fin liten panorama när jag satt på berget  ツ
 
 
På väg ut så mötte vi lite får och hästar som vi matade och klappade. Så kelsjuka och fina var dom! Den svart-vita långhåriga blev min favorit, fast klappade mest den bruna, den va "bossen", haha ;-) Vackra djur det där! 
 
 
Såhär lugnt och vackert är det, om det nu syns genom bilden 
 
 
Vi tog några kort med självutlösare oxå.. men denna gång skötte jag kameran, haha! Med tanken på att Elin vurpade och skrapade upp hela benet så är hon efter den gången klassad som en allvarlig säkerhestrisk, haha. Vi fick iaf tid oh sitta och filosofera lite, och titta på fiskarna när dom hoppade ツ
 
 
Men nu e jag hemma igen, har handlat för veckan och packat ihop diskmaskinen så gått det går för imorrn får jag hem den nya som ska ersätta den nya som gick sönder. Virrigt värre, men skönt å få det fixat! Får hoppas att den håller nu ツ Ska kolla över kalendern nu och fixa grejer.. mkt å göra när man väl är hemma ツ
 
Pöss på er!! ♡

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Namn: Anna, kallas ibland Alfons. Dudette förekommer även det ツ
Födelsedag: Alla hjärtans dag ♡
Bor: I min lilla lägenhet på
gatan som ligger i den där staden ツ
Intressen: Musik ♬, Familj 웃유,
Vänner ☆, Konserter ♪, Resor ☼,
Design ✔, Äventyr ♡ m.m.