Rock On

Sommarväder!! Wohoo!

Äntligen sommarväder! Äntligen lite hetta ツ
 
Nu är sommaren här! Äntligen!! Va nere på en promenad ner till centrum idag för att handla för mitt presentkort och även få lite motion. Jävlar va det rann om mig när jag kom hem, så en kalldusch var välkommet. Nu vankas det snart bio med fina vänner, och den här dagen kommer bli kanonbra! 
 
En veckas jobb kvar och sen vankas det semester med spelningar, poolhäng, kryssning, utflykter och härligheter! I can't wait! Det ska bli så skönt ツ Vaknade imorse å bestämde mig för att göra en tomat och spenat omelett till frukost. De som känner mig vet att ajg inte ätit omelett på flera år och inte varit ett fan, men jävlar va gott det var! Det kommer jag göra fler ggr, höll mig mätt jättelänge på det. Nya favoriten juh! 
 
Sen måste jag ju bara lägga in den här videon.. Vilken vacker låt! Underbar! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Namn: Anna, kallas ibland Alfons. Dudette förekommer även det ツ
Födelsedag: Alla hjärtans dag ♡
Bor: I min lilla lägenhet på
gatan som ligger i den där staden ツ
Intressen: Musik ♬, Familj 웃유,
Vänner ☆, Konserter ♪, Resor ☼,
Design ✔, Äventyr ♡ m.m.