Rock On

SEMESTER!!

Ja för fan! Här är det full rulle, kan ju göra vad jag vill så såklart jag njuter av semestern ツ
 
I Lördags var det ju American Car Show i Norrtälje så jag följde med Syrran & Sofia ner och kollade in bilar. Mötte Jacob där och även Bror med familj.. Jättettrevligt var det! Hade smort in mig och tyckt att jag var jätteduktig men GLÖMMER bort att smörja in bröstet och självklart bränner jag mig som fan.. Men vad ska man göra, bara å gilla läget och skratta åt det.. Har en rätt "kul" bränna nu iaf. Vi kollade bilar, lyssnade på livemusik, och gick runt och sen avslutades dagen med en pizza med hela familjen. Kalas! 
 
Favoriterna var självklart dom två bilarna överst här nere.. Sååååå snygga!!! *dreggel*
 
Sen drog jag med Syrran, Sofia & Jacob på en Birka kryssning Ons-Tors.. Skinajs! Trevligt sällskap, god mat och många skratt, bra underhållning (gitarristen va så snygg, haha!) och en härlig getaway!
 
 
Efter kryssningen så drog vi hemåt och då fick jag med mig min vän Elin på tillbaka vägen. Hon hängde med till Päronen och umgicks med mig. Vi drog iväg på en kombinerad spring/cykel (Elin sprang, och jag cyklade) tur ner till en gammal badplats som jag badade väldigt mkt i när jag var mindre. Den är "nerlagd" eller vad man säger och har i stort sett vuxit igen, men det var riktigt vackert där nere och jag har mkt minnen därifrån så jag var så glad att kunna gå dit igen. Tog en massa fina bilder och snackade minnen. Elin kom på den briljanta ideen att ta en bild med självutlösare på berget och satte den på 10 sekunder. Jag i mitt lilla huvud tänker ju att det är gått om tid att ta tre steg och sätta sig ner men Elin hade annat i huvudet. Vips så känner/hör jag henne dunsa ner på berget brevid mig, glidandes på hennes ena ben och jag vek mig av skratt.. Blev så paff!! Jag skrattade så jag hade ont i magen och Elin med.. Men blodig och skitig va hon efter den åkturen.. Aj aj!! Kul var det dock :P Efter det tog vi oss springandes/cyklandes hem, åt mat och babblade massor. Sen började det självklart åska så jag for runt i hela huset coh drog ut kontakter. Till slut satt vi där själva i mörkret och jag skrek till så fort det blixtrade och var allmänt livrädd. Elin lyckades även fånga mitt skrik på film, och vårt skrattanfall efter... Galet kul.. EFTERÅT!! :P
 
 
Har varit en riktigt bra semester hittills och har mer än halva kvar! Woot woot!
 
More fun moments please! I'm enjoying life right now!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Namn: Anna, kallas ibland Alfons. Dudette förekommer även det ツ
Födelsedag: Alla hjärtans dag ♡
Bor: I min lilla lägenhet på
gatan som ligger i den där staden ツ
Intressen: Musik ♬, Familj 웃유,
Vänner ☆, Konserter ♪, Resor ☼,
Design ✔, Äventyr ♡ m.m.